Czeeeeeść :D
Dzisiaj był super dzień ^^ W sql moja kol Wiktoria robiła zdjęcie koleżeńskie bo wczoraj nie zrobiła nie wiem czemu xd Oczywiście mnie też wzięła :p
Po szkole poszłam do Laury,jak zwykle było super xd
Byłyśmy na placu,na jej podwórku xd,i się huśtałyśmy xd
Byłyśmy na placu,na jej podwórku xd,i się huśtałyśmy xd
Oglądałyśmy ,,Paranormal activity 2'' I prawie sie posrałyśmy...ze śmiechu xd
Sory,dzisiaj bez zdjęć ale będą chyba w sobote,bo wtedy znowu wbijam do Laury :D
Chociaż może będą jutro bo jutro ona chyba do mnie wbija O.o
Chociaż może będą jutro bo jutro ona chyba do mnie wbija O.o
Boże nie wiem xd
Dobra papapa :**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz