Cześć
Jeśli niektórzy z was czytali wcześniejszego posta,wiedzą że byłam wtedy u Laury.
Będąc u niej,postanowiłyśmy oglądnąć ,,Paranormal activity 4''
W tym poście zrecenzuję film.
W tym poście zrecenzuję film.
Hmm...No więc sam film nie był straszny,bardziej chory xD
Tylko tyle w tym strasznego,że coś nagle sie pojawiło (np.dziewczyna która wpadła na łóżko)
albo coś przebiegało.
Nienawidze w filmach takich momentów że najpierw jest cisza, a potem nagle coś się zjawia O.o
Nienawidze w filmach takich momentów że najpierw jest cisza, a potem nagle coś się zjawia O.o
Największy śmiech pojawił się,gdy kobieta zaczęła latać po pokoju,i spadała na podłogę jak placek xD
Zresztą sami oglądnijcie,mi się podobał ;)
Do nast. posta :*
Do nast. posta :*
Oglądałam, zgadzam się mało straszne hehe ;d Ale jest dużo filmów które trzymają w napięciu ;d ja na szczęście mam chłopaka w trakcie oglądania horrorów robi mi za misia-przytulanka :D
OdpowiedzUsuńwww.lovealeks.blogspot.com ♥
Masz ładny wygląd bloga i ja tez mam takie deski ;)
OdpowiedzUsuńOglądałam ten film i tak sobie mi się podobał moim zdaniem był nudny :D
No wiem w niektórych momentach był nudny xd
OdpowiedzUsuńA ja lubię takie momenty, że jest cisza i nagle coś się zjawia :D Ogólnie to bardzo lubię horrory ale ten był wyjątkowo słaby.. strasznie nudny a ja lubię się na horrorach bać.. raczej to oczywiste ale kit xd
OdpowiedzUsuńpusta-szklanka.blogspot.com
Ty to lubisz wszystko co straszne :P
OdpowiedzUsuńNo oczywiście :)
UsuńMnie horrory nigdy nie straszą :C
OdpowiedzUsuńhttp://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/
Haha, ale to było beczne ^^
OdpowiedzUsuńwszystko-i-o-wszystkim.blogspot.com ^^
Naj jak ta baba latała po salonie ;p xdd
OdpowiedzUsuń